قیمت پمپ مونوبلوک استریم سری SEN
نوشته شده توسط : کوروش فنایی

یکی از پمپ‌های سانتریفیوژ رایج که در بسیاری از کاربردهای انتقال آب و سیالات تمیز بکار می‌رود، الکتروپمپ اتابلوک یا مونوبلوک است. این دستگاه ترکیب موتور و پمپ بوده و بصورت یک‌پارچه می‌باشند؛ بدین صورت که بخش الکتروموتور و بخش پمپ بصورت مستقیم و بدون کوپلینگ به یکدیگر متصل شده‌اند. شرکت استریم چین تولیدکننده انواع پمپ سانتریفیوژ بوده که محصولات متنوعی برای کاربردهای خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی و کشاورزی تولید می‌کند. یکی از محصولات پمپ استریم، اتابلوک یا مونوبلوک است.

پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم سری SEN با قطر دهانه خروجی از نوع فلنجی با سایزهای 32 الی 80 میلی‌متر مناسب بسیاری از افراد و صنایعی است که نیاز به انتقال و توزیع آب، آبیاری و تقویت فشار آب دارند.

پمپ مونو بلوک استریم

قیمت پمپ مونوبلوک استریم سری SEN
امروزه بسیاری از خریدها بصورت اینترنتی انجام می‌شود. با وجود اینکه پمپ وسیله‌ای تخصصی بوده و شاید انتخاب و خرید آن بصورت حضوری راحت‌تر به نظر برسد اما امروزه با وجود اطلاعات و محتوای کامل از پمپ‌‌ها و ارائه توضیحات جامع به مشتریان و همچنین مشاوره تلفنی، خرید پمپ سانتریفیوژ بصورت اینترنتی حتی راحت‌تر از خرید حضوری شده است. پمپ مونوبلوک استریم سری SEN یکی از این پمپ‌هایی است که کاربردهای کشاورزی و صنعتی داشته و خریداران می‌توانند با مراجعه به این صفحه، اطلاعات و نمودارهای انتخاب آن را مشاهده کنند و مدل پمپ مونوبلوک استریم SEN و قیمت آن را استعلام بگیرند.

پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN در سایزها و توان‌های مختلفی تولید می‌شود و با افزایش توان توانایی پمپاژ آن بیشتر شده و قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. برای دریافت لیست قیمت پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN تماس بگیرید. 

ادامه مطالب

 

مدل‌های پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم سری SEN
مدل‌های پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم سری SEN براساس سایز قطر دهانه خروجی و دبی نامی نام‌گذاری می‌شوند. در زیر سری‌های پمپ مونوبلوک استریم SEN آورده شده است:

مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN32: قطر دهانه خروجی 32 میلی‌متر
مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN40: قطر دهانه خروجی 40 میلی‌متر
مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN50: قطر دهانه خروجی 50 میلی‌متر
مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN65: قطر دهانه خروجی 65 میلی‌متر
مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN80: قطر دهانه خروجی 80 میلی‌متر
مشخصات فنی و عملکردی پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم سری SEN
قطر دهانه خروجی: 32 الی 80 میلی‌متر
توان مصرفی: 2 الی 50 اسب بخار
ماکزیمم هد: 93 متر
ماکزیمم دبی: 240 متر مکعب بر ساعت
محدوده دمای سیال کاری: 10- الی 90 درجه سانتی‌گراد
ماکزیمم فشار مجاز سیال کاری: 10 بار
کلاس عایق‌بندی الکتروموتور: F
درجه حفاظت الکتروموتور: IP55
مشخصات فیزیکی پمپ مونوبلوک استریم SEN
پمپ مونوبلوک سانتریفیوژ استریم SEN دارای بدنه‌ای چدنی و پروانه برنجی یا چدنی می‌باشد. پوسته بخش الکتروموتور از جنس آلومینیوم و کاور فن موتور از ورقه استیل ساخته شده است. در شکل زیر جنس و اجزای الکتروپمپ مونوبلوک استریم سری SEN آورده شده است:

Flowers
انتخاب پمپ سانتریفیوژ مونوبوک استریم SEN
برای انتخاب مدل و سری پمپ سانتریفیوژ مونوبلوک استریم از لحاظ قطر دهانه خروجی و هد و دبی با داشتن دو پارامتر هد و دبی و مراجعه به نمودار همپوشانی زیر می توان مدل مونوبلوک استریم SEN را انتخاب کرد.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: